nk menjawab soalan... exam!!!

sebenarnya aku pun tarak idea ape nk tulis... aku... errr.. aku ... malas jawab soalan korang... aku jawab soalan ni sudah...

soalan cepu peraknya ialah (asyik cepu mas je...)


1. Adakah anda rasa anda hot?
well, aku rasa aku hot kalo xbukak kipas... 
2. Upload pic anda dari pc sekarang.

3. Cerita pasal gambar tu.
cakap le sendiri... malas nk publisiti murahan. kuikuikui....


4. Bila kali terkahir anda makan ayam.
26 mac 2011, kul 9.45 malam. ecehh... detail uhh.. tu time aku mkn nasik ayam. 


5. Lagu terakhir yang anda dengar.
Starlight Tears by Kim Yu Kyung

6. Apa yang anda buat selain daripada menyelesaikan tag ini?
shirtless, baring2, pikir nk bekpes ape...

7. Selain daripada nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
Mr Zoul - dalam AFG (Akademi Fasilitator Group). ngeh3x!!
Zoal - ni member baek sorang je panggil [Aman Budak Baik].
Zoul - nama feymes aku le...


8. Tag lagi 8 orang.
[1] My Parents la...
[2]
Hizami Masran
[3] Aliff Arkef
[4] Eyda Syahida
[5]
Wan Zamir
[6] Noty Meen
[7] Bebudak kelas Diploma Pengajian Media Islam [kelas akuh le tu...]
[8] pengikut2 blog nihhh


9. Siapakah nom 1.
hero + heroin aku dlm hidup. hahh... ni la mak ayah aku yang aku sayang sangat2... tanpa dorang, aku ni sape la hah... tah2 kambin ke kucen ke... ntah...

10. Cakap sesuatu pasal nom 5.
beliau nih kelako sket... member aku kt KIPSAS yang sekampung ngan aku... best friend aku...

11. Orang nom 3 ada hubungan dengan siapa?
hubungan sahabat ngan aku, kawna karib aku kt KIPSAS. hahah... satu lagi hubungkait ngan... err.. KIM BUM??!! Kabhi nehi la... ahahah

12. Bagaimana pula dengan nom 4?
seorang yg aku still anggap spesel dlm idup aku. knapekah?? knapekah?? rahsia... bior le rahsia...

13. Pesanan buat nom 6.
My bro in KIPSAS, be strong instead of losing the one that u love. Aku pun pnah rasa, sdey yg teramat tapi yg hidup perlu diteruskan. Teruskan perangai klako anda yang menghiburkan kami... Ko best friend aku lagi satu dlm KIPSAS, Blok Nazafah dan dlm Pahang ni. +__='

14. Kata-kata cinta buat nom 2.
Aaaarrgghhh!!! Tidaaakkk!!! kata2 cinta berkenaan Mi Maggi kepada beliau - Aku suka makan mi maggi perisa ayam... Ahahaha... syukran ya akhi, ko motivator terbaek dlm idup aku...
15. Berikan 5 perkara yang anda tahu pasal nom 1.
[1] Beza 4 tahun je.
[2] asal kelate
[3] hero - heroin aku
[4] haaa... aku tahu ni la mak ayah aku.
[5] yg aku tau, aku sayang dorang...


16. Persamaan antara kambing dengan lembu.
sulah tau mau tanya lagii... ini olang aa memang mau kena kuntau... haiyaa...

17. Perasaan bila buat tag ini.
suka - suki je sebab merapu... well, kebanyakannye tu betul la...


18. Adakah anda tahu rizman itu sengal?
ntah... tak kenal pun sape beliau... sejenis kuman ke?
19. Gay or Les?
GAYa LEStari itu penting untuk tackle awek...


selamat aku... phiuuu...~~




Mekacih baca... kalo rajin, comment la ye - tuan tanah kedaung-

2 comments:

Miss Butterfly said...

spesel? wut do u mean? =.=

Incik Zoul Muhammad said...

adekah wat2 xtau? lalala

masterpiece akuh...

masterpiece akuh...
novel rekaan aku...