dan hari ni pun berlangsung...

assalamualaikum evribodi in da blog!!!

hari ni hari ahad. berikut adalah berita yang tak munasabah pada hari ini. aitchehh... cam pemberita plak dah...
*ko ni zoul, bakal pengganti Karam Singh Walawei le...*


hehhh... spesel disnap oleh member aku. ngeh3x... curik tulang le...

"dan hari ni pun berlangsung..."

hehhh... apesal tajuk kali ni camni? ada kaitan ke? aku ekceli blur nk bagi tajuk apa... sambil2 menghirup air laici beng tanpa buah buatan sindrik yang tak bertauliah, aku pikir2 kali ni nk tulis ape... makin ketagih nk blogging. hahaks!

hari ni aku kami punya hidangan spesel cket, hasil air tangan abang aku. 
hah! tu dia! Ikan siakap masak taucu... perhh... rasa cam makan kt restoran tepi2 seafood plak, makan kat sana maunya abis rm100 ke atas. ni? FOC aje... ikan siakap ni hasil tangkapan terbaek adik bongsu aku kat kolam mana ntah. berbaloi gak gi memancing, ada gak hasilnye. bagi plak kat abang aku, dia transform jadi.:


takyah cakap perhhh terliur. pasal ikan ni dah secara lumrahnya masuk dlm perut memasing. hahak! ni la baru betul namanya mancing... bleh makan satu family kan? hehehe... kenyang perut aku. ari ni plak dia masak tomyam untuk family. plus plak aku ari ni mkn nasik + ayam kari + taugeh goreng + ais kosong jep. member plak beli ais cendol...

sekadar gambar orang lain. 
smalam punya citer, aku pegi le sopim2 sket kat depan Terminal Makmur, ada bazaar kecik kt situ. aku, adik ngan mak aku n sorang member aku pegi le. hasil bantuan adik aku, aku rembat seluar jeans 2 helai yg berharga RM170 sehelai. aku rembat gak spek mata hitam yg harga koman *xde duit nk beli mahal2* ngan minyak wangi loker Emporio Armani Diamond:

emporio armani diamonds [for men xde, yg ni wangi, aku rembat je la]

[sekian, aku xreti nk gantung lawa2]
hari ni ekceli jadi satu insiden yang... ntah le... nk ckp pun aku tak tau cemana. hal family aku le... aku pikir2 balik, serabut. semuanya bermula dgn satu sifat je -PENTINGKAN DIRI SNIRIK! huh... smpai aku skali kena tempiasnye... sedih le... aku xmo nk story panjang2... hal private. cukup le aku simplekan aje kt sini... 

"SAYA YANG BEKERJA DI ARENA MASAKAN NI DAH TERBIASA NGAN KERENAH PELANGGAN RESTORAN. YEAH, PELANGGAN SENTIASA BETUL, KALO X, DIA REPOT KAT PERSATUAN PENGGUNA, ABIS PERIUK NASIK."

~TAPI KALO PELANGGAN TU LELEBIH? GEDIK2? CEREWET? SAMPAI MEMIJAK? CAMNE KALO ANDA DI TEMPAT SHAYE? CE CITE! CE CITE!~


p/s: kite bako aje!!! huuuuu~~

Mekacih baca... kalo rajin, comment la ye - tuan tanah kedaung-

1 comment:

Masdyaena Adam said...

sabar jew laaa... hahahahah

masterpiece akuh...

masterpiece akuh...
novel rekaan aku...