...tamat sudeyh...

~coretan seorang budak bahagia~


EXAM TAMAT SUDAHH...!!!

Alhamdulillah... exam semester 2 tamat sudah. Hehehehe...
Dengan 3 paper killer, dan 3 lagi paper kacang goreng.
tadi punya paper *Media dan Akhlak Islam* kacang goreng je
even ada 1 soalan aku tinggal *5 markah tuhh...*

Lepas nih ape yg aku nk wat ye?
Balik umah, blaja kete...
ekceli aku dah dpt kereta sindrik. Thanks to my beloved dad. 
Utk 1st time ni bior le kete secondhand. Janji bleh bawak n selesa plak tuh.
Hahahahah...




*haa... cam ni le kete aku. tp ni gambar kete orang len...*

Skang ni tinggal inisiatif aku je nk wat lesen kete. kalo aku rajin wta, cepat le dapat lesen. dan cepat le bleh gi jenjalan. dan cepat le bleh bawak kete gi kolej.

Mekacih baca... kalo rajin, comment la ye - tuan tanah kedaung-

No comments:

masterpiece akuh...

masterpiece akuh...
novel rekaan aku...