penat haihhh...

~~ololololo...

aku penat dowh...
aku rse nk rehat sehari...
aku nk tido...
aku nk relax...
sebab? sebab? sebab?

sebab ape? sebab dia lelaki... lalala...
hak tuih! ngarut je aku ari nih... hahahahkkk...

aku nk rehat seharian, tp xtau le dpt ke x... sebabnye... 
nih hah...

*blaja driving kereta... gara2 nk dpt lesen...  hahahahkkk*
apek instructor aku tu ckp aku nampak penat, xcukup tido, nervous n... err... BAU MINYAK???!!! Hape aku ni mandi minyak ke sebelum gi test kete? huh!! pakai perfume lelebih kang org kata cik zoul bujang terhias... ampeh le...

pape pun ari ni *18 april 2011* aku nk rehat cecukup... tido awal cket... sok segar cam ayam baru semelih... hahahakkk...

hah! ari ni ada la dua org gadis... err.. gadis ke? makcik la... nenek kang marah plak... 2 orang makcik dah masuk keje kt kedai aku. terkurang jugak beban dan kepenatan diriku inihhh *cehhh... ayat skema* menarik plak tgk dua2 makcik ni pakai baju itam serentak. berjanji ke ape? lantak ah... asalkan dorang keje bebetul...

pape pun, aku kena la survey ngan mak aku, camane ngan keje diorang. oke or tak oke. kalo tak oke, reject! dushhh!!! kalo oke, go on. bleh keje lagi.

haa... ni mak aku, merangkap cashier kedua kt kedai kami. cashier pertama plak abah aku. 9ti aku upload gambar. hehehe...
*kesian mak aku. xsempat posing lagi aku dah snap*
sekilas satu jep gambar kedai yg aku snap sblm lunch td. gambar lauk pauk yg kami jual. tgk je la ye, kalo nk rasa, reti2 la datang. hehehe...
*promosi jap*

masakan kampung, mostly berorientasikan timur. perghhh... meleleh air liur... penangan abang aku...


dan lunch aku ari ni plak, tadaaaa:
plus ais kosong. pisang plop... hehehe

ok. chao mao! tata!


p/s: aku rindu ngan keropok tebal ngan pisang goreng mak cik semah kt umah aku...

Mekacih baca... kalo rajin, comment la ye - tuan tanah kedaung-

No comments:

masterpiece akuh...

masterpiece akuh...
novel rekaan aku...