"1st GIVEAWAY by HAJAR HASAN"


Assalamualaikum yaww! Haa... kali ni aku nk promote korang something yang agak seronok utk di-join. Meh cni meh tgk hapekebendanya aku nk promot nih!


~TADAA~
~1st Giveaway by Hajar Hasan~



Haa... nih untuk korang2 yang gila hadiah cam aku ni... syarat-syarat dia mudah jep, semudah ABCDEFGHIJL LALALALA *merapu dohh....* cenni:

~~SYARAT2NYA~



1. Terbuka kepada semua blogger di Malaysia tanpa mengira usia mahupun jantina.

2. Merupakan 'peminat STRAWBERRY' di blog Hajar Hasan. (optional)

3. Sila letak tajuk entri "1st GIVEAWAY by HAJAR HASAN".

4. Letakkan juga banner giveaway dalam entri anda berserta backlink ke entri ini.

5. Tag 2 orang rakan blogger dan maklumkan kepada mereka.
tarikh akhir untuk join giveaway ni akan dipercepatkan 2 minggu lebih awal. bermakna, tarikh akhir adalah pada 06 MEI 2011(jumaat) , dan tarikh keputusan diumumkan adalah pada 08 MEI 2011(ahad). tempoh penghantaran hadiah akan bermula pada 09 MEI-20 MEI 2011"

nak tanya lelebih, tanya tuan tanah kedaung, cik hajar hasan
Kan senang je tu. Udah dibilangin. Hihihi... Ok. Ni peluang korang2 untuk mem~publisiti~kan blog kesayangan korang. Mana la tau pas nih korang punya bleh terkenal ke hape ke? Tak ke live n lively tu?
okeh. dan secara officialnya aku dah join contest ni. cam seronok tau! tak kira la menang ke tak menang, at least bleh gak dpt member2 bloggers baru. dan bila dah dpt member blogger baru, boleh la kongsi idea ke apa ke... sebagai bukti penyertaan aku, aku letak menatang nihh:

~~join jangan tak join~~

kat syarat2 tu, tgk number 5. dia suruh kte tag 2 orang bloggers. okeh, ikut cara aku. letak 2 orang member korang2 yang rse nk join contest nih. kalo bleh, semua la... mintak dia promot2 n tag member2 lain plak. aku dah tag 2 orang ni:


kenapa aku pilih dorang? sebab dorang blogger yg aktif... n aku berminat nk tambah follower kt diorang.

Rasa tak best? Ce tgk hadiah2nye. Ce tengok ce tengok!

hadiah-hadiah:


3 pemenang akan dipilih berdasarkan cara penyampaian entri yang menarik.
hadiah: cenderamata khas untuk 3 orang sahaja



5 pemenang akan dipilih melalui random.org
hadiah: topup RM 10 (mengikut jenis perkhidmatan telefon yang digunakan)



2 pemenang bertuah
hadiah: saguhati daripada pihak penganjur sendiri

TARIKH TAMAT PENYERTAAN: 6 MEI 2011 pukul 11:59 p.m 
KEPUTUSAN AKAN DIUMUMKAN PADA 8 MEI 2011 
kompom aku nak! nk join la! nk join la!



Mekacih baca... kalo rajin, comment la ye - tuan tanah kedaung-

No comments:

masterpiece akuh...

masterpiece akuh...
novel rekaan aku...