Review Blog By Maira Queen

Assalamualaikum guys n gals... 
Hari ni penat aku keje walaupun hari hol negeri pahang... ahahaha... Dah menjoyah sana menjoyah sini, time ni baru la aku nk update blog aku yang tercinta ni... sambil ditemani air sunquick ais kt sebelah aku... 

Haaa... ari ni aku nk membebel pasal 1 contest ni. Ada sorang tu promot kt aku, kata contest ni cam best. So aku pun try la mengintai blog beliau... treng teng teng! Terpapar la satu contest yg agak best untuk di-join. Dah abis baca, tetiba ada satu feeling nk join. Pastu aku join la. Pastu... pastu...

Contest ni dianjurkan oleh sorang bloggers cun yg bernama Maira, salah sorang ahli sahabat bloggers dalam facebook. 

tadaaa!!! Nk join, sila rajinkan diri klik gambar kt bawah ni yep?

Okeh! Xnak panjang citer. Nk tau knapa aku suka blog aku nih? Sebabnya, kat sini je la aku bleh berceloteh pape je yg aku nk tanpa halangan, tp ada batasan la. Lagi satu, blog ni 100% guna warna fanatik aku iaitu OREN. Pape je mesti oren. Skang ni pun aku start nk kumpul barang2 warna oren. Huhuhu... Blog ni walaupun bukan blog pertama [dah byk kali aku wat blog tp xpernah lekat, tp ni menjadi], ia merupakan kesayangan aku sebab ni la blog yg paling menjadi n cantik di mata aku, xtau la di mata orang laen. Dan sebab blog ni la aku kenal orang2 cam Kunci Locker, Hafiz Hafizol dan orang2 yang aku dah sedia maklum kenal cam Kyra Shakira, Hizami Masran, Cha Rahim dan my spesel person in heart and over the world, E.S. huhuhu...

Aku nk direview sebab aku nk tau apa pandangan orang lain tentang blog aku. Ye la, tak best gak kan kalo kita wat blog, tak dikongsi bersama. Nk jugak tau apa org ckp tentang blog kita ni kan. best ke tak best ke. Kalo best, aku teruskan, kalo tak best, aku nk improve lagi. 

DI SINI, AKU NK TAG 2 ORANG JEP... IAITU


okeh... adios! lalalal...



Mekacih baca... kalo rajin, comment la ye - tuan tanah kedaung-

3 comments:

Maira Quee said...

tq join ye...nice blog...

Maira Quee said...

http://ctqueen.blogspot.com/2011/05/blog-sape-pulak-direview-nie.html

direview

Unknown said...

singgah dari blog Maira ;)

Bila Ku Temu Bahagia

masterpiece akuh...

masterpiece akuh...
novel rekaan aku...