Out of mood

Malam ni aku takde mood. So melalui bayu malam ni, aku utuskan dia lagu ni:

Bila kau kata kau sayang 
Terus aku tersenyum 
Dan lantas kumenjawab 
Hmmm....mmm 
Aku juga sayang padamu 

Bila kau kata kau rindu 
Aku pun rindukanmu 
Dan lalu kujelaskan 
Kita sudah saling Oh jatuh cinta 

Kau hadir saat aku memerlukan penawar duka lara 
Setelah lama hidupku kesepian 
Terbalut lah lukaku dengan harum cintamu 
Terima kasih kuucapkan 

Senyumanmu sering ku terbayang 
Terlepas rinduku bila dengar suaramu 
Terasa bagaikan kau ada di sisi 
Di mana saja ku berada 

Aku pun berdoa pada Tuhan 
Semoga cinta kita berpanjangan selamanya 
Berkocak nafas di dada bila terpandang mu 
Janganlah engkau pergi dariku... 

Bila kau kata kau rindu 
Aku pun rindukanmu 
Bila kau kata kau sayang 
Hmmm....mmm 
Aku juga sayang padamu

~Yep, aku rindu sayang kamu~



~E-Z~

Mekacih baca... kalo rajin, comment la ye - tuan tanah kedaung-

1 comment:

kim heeruul said...

out of mood..

kaki gua lenguh..heh

masterpiece akuh...

masterpiece akuh...
novel rekaan aku...