Special entry for the 40th follower!

Assalamualaikum!

Haa... Entry kali ni aku wat khas untuk follower aku yang ke 40th! FKI [FOR KORANG INFORMATION] follower kali ni misteri sket. Misteri?? Hoho!!! Followers ni dari Jepun. Ye, Jepun. Sebab dia karekter kartun. Namanya kaito... Ahahah..

Stop merapik! Okeh, follower yang bertuah bernumber 40th ni tak lain tak bukan, namanya Haris Kaito.

~HARIS KAITO~


Jom kita terjah sket tuan tanah kedaung nih. Lepas dia jadi follower aku, aku tujukan 1 soalan cepuperak kat beliau yang berbunyik:

"SENARAIKAN 5 BENDA YG MENJADI FAVOURITE ANDA"

So beliau pun senaraikan benda-benda berikut sebagai benda favourite beliau:

  • JAM [kompem pentingkan masa nihh...]
  • KASUT [Jenama apa ekk?]
  • BENDA-BENDA WARNA PUTIH [Wahh!! Kalo hantu pun ske la yek? Hihih.. kidding]
  • LAPTOP
  • KAMERA [Haa... yg ni sama ngan aku. gila kamera...]

Pape pun tahniah kepada Incik Haris ni sebab berjaya jadi follower aku yang ke 40. Ahaha... Ekceli dia berebut ngan 3 orang lagi bloggers lain, maybe 2 orang lagi terlebih awal follow, tang2 kena kat beliau follower yg ke 40. Rezeki berpihak kat beliau, sebab dia steady kot. Hihihi... Ok, let's take a look to blog beliau. Blog simple berwarna biru dan ada animasi watak Kaito yng amat cool! Wah! Ahahah...




*sedang menambahbaik blog untuk tatapan ramai*


~menjoyah tak henti-henti~



Mekacih baca... kalo rajin, comment la ye - tuan tanah kedaung-

1 comment:

Haris Kaito said...

waaaaaaaaa~tq2...ta prasan laa sal entri nie sbb bulan nie memang bz sngt...blog pun tak update...

masterpiece akuh...

masterpiece akuh...
novel rekaan aku...